Slovenija ima izjemno uspešne
turistične zgodbe! Slovenija je zdrava, aktivna in zelena. Slovenija je
trajnostna.
Tudi Dežela kozolcev deluje na
podlagi trajnostnega koncepta. Dežela kozolcev je konkurenčna destinacija, v
občini Šentrupert ima(m)/jo posluh za skrb do okolja in lokalnega prebivalstva,
hkrati pa v Deželi kozolcev skrbijo tudi za to, da so turisti zadovoljni in so
na destinaciji aktivni deležniki. Tako upravljanje destinacije zahteva široko
poznavanje okolja, sistema turistične in splošne infrastrukture, sistemsko
financiranje in sposobnosti vodenja.
Čeprav je bilo objavljeno že
prejšnji mesec, ni nič narobe, če se to pove še enkrat. Slovenska turistična
organizacija je v okviru največje turistične borze na svetu ITB Berlin prejela
ugledno nagrado medijske hiše National Geographic. World legacy award so Slovenski
turistični organizaciji podelili nagrado v kategoriji trajnostnega upravljanja
destinacije.
Predstavniki National Geographica
so v okviru ocenjevanja Slovenije in prizadevanj slovenskih turističnih
delavcev za trajnostni razvoj obiskali tudi Deželo kozolcev – prvi muzej s
kozolci na prostem na svetu.
S kakšnim veseljem in navdušenjem
sem nedolgo nazaj poslušala Branko, Alenko in Luka, ko so mi pripovedovali o dnevu,
ko so se v Deželi oglasili predstavniki National Geographica.
Ko se naslednjič vstavite v
Deželi, jih le povprašajte o tistem dnevuJ
Vsi upravljalci vseh destinacij,
katere so bile udeležene v okviru ocenjevanja Slovenije so sposobni zaznati
potrebe turistov na eni strani, po drugi pa slišati in upoštevati zahteve
zaposlenih in lokalnega okolja.
Muzej v Šentrupertu na Dolenjskem
je tako del mozaika izjemno uspešne turistične zgodbe Slovenije, ki ostaja
zelena, aktivna in zdrava. In tudi jaz sem ponosna in vesela, da je lahko 21.
Vinska kraljica Slovenije delček mozaika celotne slovenke turistične zgodbe.
Ni komentarjev:
Objavite komentar