sreda, 12. april 2017

National Geographic, Dežela kozolcev in 21. Vinska kraljica Slovenije

Slovenija ima izjemno uspešne turistične zgodbe! Slovenija je zdrava, aktivna in zelena. Slovenija je trajnostna.

Tudi Dežela kozolcev deluje na podlagi trajnostnega koncepta. Dežela kozolcev je konkurenčna destinacija, v občini Šentrupert ima(m)/jo posluh za skrb do okolja in lokalnega prebivalstva, hkrati pa v Deželi kozolcev skrbijo tudi za to, da so turisti zadovoljni in so na destinaciji aktivni deležniki. Tako upravljanje destinacije zahteva široko poznavanje okolja, sistema turistične in splošne infrastrukture, sistemsko financiranje in sposobnosti vodenja.

Čeprav je bilo objavljeno že prejšnji mesec, ni nič narobe, če se to pove še enkrat. Slovenska turistična organizacija je v okviru največje turistične borze na svetu ITB Berlin prejela ugledno nagrado medijske hiše National Geographic. World legacy award so Slovenski turistični organizaciji podelili nagrado v kategoriji trajnostnega upravljanja destinacije.

Predstavniki National Geographica so v okviru ocenjevanja Slovenije in prizadevanj slovenskih turističnih delavcev za trajnostni razvoj obiskali tudi Deželo kozolcev – prvi muzej s kozolci na prostem na svetu.

S kakšnim veseljem in navdušenjem sem nedolgo nazaj poslušala Branko, Alenko in Luka, ko so mi pripovedovali o dnevu, ko so se v Deželi oglasili predstavniki National Geographica.

Ko se naslednjič vstavite v Deželi, jih le povprašajte o tistem dnevuJ
Vsi upravljalci vseh destinacij, katere so bile udeležene v okviru ocenjevanja Slovenije so sposobni zaznati potrebe turistov na eni strani, po drugi pa slišati in upoštevati zahteve zaposlenih in lokalnega okolja.




Muzej v Šentrupertu na Dolenjskem je tako del mozaika izjemno uspešne turistične zgodbe Slovenije, ki ostaja zelena, aktivna in zdrava. In tudi jaz sem ponosna in vesela, da je lahko 21. Vinska kraljica Slovenije delček mozaika celotne slovenke turistične zgodbe. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar